PDA

Visa Fullständig Version : Hej hej!

henry_w
25-11-2014, 22:04
Hej alla, jag gick nyligen upp på NEC efter dreglar över Stratos' på displayen. Jag ville säga tack så mycket till alla på stativet för att vara oerhört entusiastisk och också för att låta mig ha en liten sitta i en av dem. Jag har varit ett fan av dessa i varje form så länge jag kan komma ihåg att det är härligt att se dem som används och att de används på rätt sätt.Tyvärr har jag inte har en själv men jag hoppas att en dag som kommer att förändras. Jag har för närvarande en härlig liten 1976 TVR 3000 M som jag hoppas att ta med till alla de träffar och sammankomster nästa år och jag har också en Alfa GTV som min dagliga köra runt med den lysande 3.0 V6.Hoppas att se er alla snart,Henry

The Slug
26-11-2014, 00:57
Det var trevligt att träffa dig Henry, och jag hoppas vi fånga upp senare i år igen.

Automatic Translations (Powered by Microsoft®):
ArabicBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFinnishFrenchGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIndonesianItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSlovakSlovenianSpanishSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelsh
Integration with Google translations by vBET Translator 4.9.1