Gutter og Jenter,

Ja, det er det øyeblikket du har alle (sannsynligvis ikke) ventet på - en bekreftelse på at 2019 Nord-Drive Ut!

Etter fjorårets spill og moro på Shap Brønner Hotellet, jeg tenkte vi skulle gi det et nytt forsøk i år. Jeg har reservert 10 doble rom for den fredag (9. og lørdag 10.), til en pris av kr 114 per rom per natt, på en middag, seng og frokost. Det betyr ikke at mer rom kan ikke tildeles, eller at du ikke kan ha en tvilling, eller enda en enkelt - det er bare en slags plassholder ting.

Hvis du har lyst til det (og hvorfor ikke??), du trenger å gi dem en bjelle og la en £70 innskudd, forteller dem at du er med "Torn" gruppe.

Telefonnummeret er 01931 716628, og hvis du ikke går siste året, men har lyst å se hva stedet er som deres nettsted er www.shapwellshotel.com.

Jeg har allerede fått en rute i tankene, som jeg tror kan være interessant - men ingen stopoffs denne tiden (bortsett spiser og drikker). Jeg må prøve det ut for kort tid til å få timings og se om det er gjennomførbart - la dere vite om det.

Jeg gleder meg til det allerede....det står her

Norm